Hyvää palvelua!

Joskus hämmennyn, kun kritiikki otetaan vastaan. Kokeilin palvelua Uplcloud kolme kertaa, eikä millään meinannut onnistaa. Aina samassa kohtaa töks. Viimein työkaveri neuvoi ja homma alkoi sujua ja sitten tuli kyselyä, että mitä pidät palvelustamme. Oli pakko kysyä:

  • a) voin laittaa hetkellisesti tehoa lisää ja sitten palata minimiin
  • b) siirrän tilille 50 euroa ja palvelin toimii niin kauan kuin se riittää
  • c) kun rahat loppuu niin laskua ei tule, mutta palvelin pois pelistä kunnes taas rahaa.

Vastaus tuli suomeksi hetkessä ja totta tosiaan voin ostaa esim. tunniksi tehoa palvelimelta ja sitten tiputan takas minimiin. Ja sitten kului aikaa päivä ja taas kyselyä, että kuinka sujuu. Ja tämä suomeksi. Esitin hieman kritiikkiä ongelmakohdista ja vastaus: “Ensimmäiseksi kiitoksia palautteista! Tarvitsemme näitä tosiaan tässä vaiheessa paljon,”

Niin minusta sitten tuli Upcloudin asiakas. Omassa organisaatiossa opin toisenlaisen menettelytavan eli jos jokin ei toimi niin turpa kiinni, älä kaiva verta nenästäsi. Tosin avaruusnetin kanssa samanlaisia kokemuksia eli voit kysyä ja sinulle vastataan asiallisesti.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *